Pozycjonowanie stron

Profesjonalne strategie SEO

Doświadczenie

Posiadamy 14-letnie doświadczenie w realizacji strategii SEO. Postaw na doświadczenie i praktyczne podejście.

Optymalna strategia SEO

Przeprowadzamy wywiad i analizę konkurencji, tworzymy dedykowaną strategię SEO dostosowaną do możliwości finansowych firmy.

Brak umów długoterminowych

U nas nie ma umów długoterminowych! Stawiamy na partnerską współpracę.

Pozycjonowanie stron

Profesjonalne strategie SEO

Doświadczenie

Posiadamy 14-letnie doświadczenie w realizacji strategii SEO. Postaw na doświadczenie i praktyczne podejście.

Optymalna strategia SEO

Przeprowadzamy wywiad i analizę konkurencji, tworzymy dedykowaną strategię SEO dostosowaną do możliwości finansowych firmy.

Brak umów długoterminowych

U nas nie ma umów długoterminowych! Stawiamy na partnerską współpracę.

Pozycjonowanie

Creative SEO – jesteśmy praktykami

Creative SEO to Agencja SEO / SEM mająca 14 letnie doświadczenie w projektowaniu stron, optymalizacji oraz pozycjonowaniu. Jesteśmy praktykami dlatego szczegółowo i starannie analizujemy branże naszych klientów, po to, by odpowiednio dobrać słowa kluczowe, stworzyć odpowiednią oraz długofalową strategię pozycjonowania opartego o wysokiej jakości profil linkowy oraz dobrą optymalizację z myślą o użytkownikach i wytycznych wyszukiwarek.

Pozycjonowanie stron – firma z doświadczeniem

Pozycjonowanie (ang. Website Positioning) to długofalowy proces oraz kompleksowe działania których celem jest osiągnięcie i utrzymanie jak najwyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania na trafnie dobrane słowa kluczowe. Pozycjonowanie stron to działania związane z optymalizacją którą warto rozpocząć na etapie tworzenia strony internetowej, eliminując tym samym błędy techniczne strony oraz pozyskiwaniem wysokiej jakości linków przychodzących.

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych to szereg korzyści dla twojego biznesu. Najważniejszymi zaletami pozycjonowania jest wzrost widoczności strony / sklepu w wynikach wyszukiwania na wiele fraz kluczowych. Wzrost widoczności strony / sklepu ma realne przełożenie na liczbę odwiedzin w serwisie oraz dotarcie do potencjalnych odbiorców poprzez różnego rodzaju zapytania użytkowników. Pozycjonowanie to realna szansa na przewagę nad konkurencją, zwiększenie rozpoznawalności marki, a tym samym wzrost zysków i rozwój biznesu.

Pozycjonowanie stron - firma

Co to jest pozycjonowanie?

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie jest procesem mającym na celu wypracowanie wysokich pozycji w wyszukiwarkach internetowych dla słów kluczowych powiązanych z tematyką docelowej strony internetowej. Pozycjonowanie jest procesem długofalowym. Aby wypracować wysokie pozycje w Google, należy przygotować profesjonalną strategię, której ostateczny kształt zależny jest od wielu czynników, które analizujemy dla każdego z naszych Klientów na etapie współpracy. Satysfakcjonujące wyniki pozycjonowania mogą być widoczne w wyszukiwarce już po kilku tygodniach, jednak w przypadku bardziej konkurencyjnych słów kluczowych proces ten może wydłużyć się do kilku, kilkunastu miesięcy. Należy jednak pamiętać, że wyszukiwarki na bieżąco zmieniają swoje algorytmy (wiele zmian w ciągu roku), co wymaga stałych analiz i zmian w wypracowanej strategii. Bardzo ważnym elementem są stałe analizy i reagowanie na ewentualne zmiany algorytmów.

Aspekty techniczne SEO

Bardzo ważnym elementem w procesie pozycjonowania jest spełnienie wymagań technicznych przez docelowe strony / sklepy internetowe. Podczas współpracy analizujemy każdy z poniższych elementów, aby wyeliminować potencjalne błędy. Jednym z ważniejszych czynników jest struktura kodu strony / sklepu. Wyszukiwarki preferują czytelny i przyjazny kod. Bardzo istotnym czynnikiem jest także hosting na którym utrzymywana jest strona. Hosting odgrywa znaczącą rolę w zakresie czasu ładowania strony – długi czas wczytywania strony może skutkować dużym współczynnikiem odrzuceń. Bardzo ważnym czynnikiem jest także użyteczność strony internetowej.

Przykładowe efekty pozycjonowania

Brak limitu słów kluczowych umożliwia osiągnięcie dużej widoczności strony / sklepu na wiele zapytań.

Pozycjonowanie fraz

Pozycjonowanie fraz to działania mające na celu pojawienie się strony internetowej na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania po wpisaniu przez użytkownika określonego słowa kluczowego. Pozycjonowanie stron na frazy to etapy związane z analizą danej branży w celu dobrania najbardziej trafnych fraz wpisywanych przez użytkowników w wyszukiwarce. Pozycjonowanie fraz to działania które sprawią że trafisz wyłącznie do osób zainteresowanych twoją usługą, ofertą oraz towarem.

Pozycjonowanie strony internetowej a stabilne efekty

Pozycjonowanie nie należy do najprostszych, stabilne efekty osiąga się poprzez stworzenie odpowiedniej strategii mającej na celu wypozycjonować oraz utrzymać daną stronę na wysokich pozycjach dla określonych zapytań. Agencja Creatie SEO zapewnia każdemu klientowi indywidualne podejście i opracowanie strategi w oparciu o jego cele oraz charakter działalności.

Pozycjonowanie stron - frazy
Pozycjonowanie szerokie - Long Tail

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie to działania polegające na wykorzystaniu potencjału całego serwisu. Rosnąca świadomość, doświadczenie i nawyki użytkowników spowodowały że wzrosła ilość fraz używanych przez użytkowników przy wyszukiwaniu. Pozycjonowanie szerokie to działania które skupione są na poprawieniu widoczności jak największej ilości wielowyrazowych fraz w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie Long Tail

Pozycjonowanie Long Tail to aktualnie jeden z najpopularniejszych sposobów pozycjonowania, spotykane również pod określeniem pozycjonowanie długiego ogona. Jest to odpowiednio dobrana strategia z wykorzystaniem długich, bardzo szczegółowych fraz kluczowych. Pozycjonowanie Long Tail jest bardziej szczegółowe od pozycjonowania fraz i umożliwia dotarcie do użytkownikom którzy szukają konkretnego produktu, koloru, marki, modelu, itp.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Proces pozycjonowania sklepu w dużym stopniu różni się od pozycjonowania małych stron internetowych. Sklepy internetowe to zazwyczaj serwisy posiadające bardzo dużą ilość podstron dlatego doskonałą promocją sklepu będzie pozycjonowanie szerokie (Long Tail). Pozycjonowanie sklepów internetowych koncentruje swoje działania na frazach ogólnych oraz szczegółowych, trafnych dla zapytania użytkowników dzięki którym współczynnik konwersji wzrośnie.

Praktyczne podejscie do pozycjonowania sklepu

Agencja Creative SEO to zespół praktyków którzy mają bardzo duże doświadczenie w handlu oraz marketingu sklepów internetowych. Zdobyte wieloletnie doświadczenie przy współpracy z wieloma sklepami i platformami e-commerce pozwala na stworzenie i wdrożenie optymalnej strategii SEO / SEM. Nasze doświadczenie oraz brak limitu słów kluczowych w naszej ofercie umożliwia osiąganie stabilnych wyników na wiele słów kluczowych. Takie rozwiązanie wpływa na zwiększenie widoczności sklepu w wynikach wyszukiwania, a tym samym wzrost ilości odwiedzin, zysków i rozwoju biznesu.

Pozycjonowanie sklepów - wykres long tail
Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne strony www

Pozycjonowanie lokalne (local SEO, pozycjonowanie regionalne) to działania mające na celu wypromować określone frazy na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania związanych z określoną lokalizacją. Jest to idealne rozwiązanie dla firm prowadzących biznes na terenie określonego miasta lub województwa.

Geolokalizacja a pozycjonowanie lokalne stron

Wprowadzone przez Google mechanizmy geolokalizacji spowodowały że potencjalni klienci szukają fraz o charakterze zapytań lokalnych np. Pozycjonowanie Opole, Salon kosmetyczny Opole, itp. Odpowiedni dobór słów kluczowych oraz skuteczna optymalizacja strony i wizytówki firmowej w Mapach Google sprawią że Twoja strona ma szansę pojawić się zarówno w wynikach naturalnych oraz w mapach Google dla określonych fraz kluczowych powiązanych z świadczonymi usługami w danej lokalizacji.

SEO (optymalizacja stron internetowych)

Optymalizacja stron wyszukiwarki internetowe (ang. search engine optimization, SEO; zwana także pozycjonowaniem) – to kluczowy element działań w procesie pozycjonoiwania strony. Zadaniem optymalizacji jest wyeliminowanie błędów strony oraz poprawa jej oceny przez roboty wyszukiwarek. Optymalizcja stron jest jednym z elementów decydującym o pozycji strony w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe.

Skuteczna optymalizacja stron i sklepów internetowych

Agencja Creative SEO przeprowadza optymalizację strony poprzez eliminację zbędnych linijek kodu, poprawę szybkości ładowania strony / sklepu, optymalizację grafik oraz wewnętrznego linkowania ułatwiającego poruszanie się użytkownikom po stronie / sklepie. W skład optymalizacji wchodzi również dobór odpowiednich słów kluczowych oraz optymalizacja znaczników meta, nagłówków oraz treści (copywriting).

Optymalizacja stron - SEO

Audyt SEO strony internetowej

Audyt SEO polega na wykonaniu szczegółowej analizy serwisu internetowego pod kątem wytycznych wyszukiwarek internetowych. Dokonujemy go w oparciu o wieloletnie doświadczenie z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi. Audyt SEO ma na celu poprawę błędów związanych z dotychczasowym pozycjonowaniem i optymalizacją oraz zwiększenie widoczności serwisu w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Dokumentacja i zalecenia firmy SEO

Firma Creative SEO przygotowuje odpowiednią dokumentacją zawierającą zalecenia optymalizacyjne strony internetowej lub sklepu internetowego. Audyt wykonywany jest bezpłatnie w ramach usługi pozycjonownia bądź odpłatnie jako osobna usługa.

Profesjonalny audyt strony oraz sklepu internetowego pozwala na określenie mocnych i słabych stron serwisu. Jest to niezbędna wiedza do podjęcia odpowiednich kroków, aby serwis mógł wyeliminować błędy oraz wykorzystać swój potencjał.

Schemat współpracy z firmą Creative SEO

Schemat współpracy z firmą Creative SEO

Strategia marketingowa dobrana do potrzeb Klienta

Schemat współpracy dobieramy indywidualnie według potrzeb Klienta. Pierwszym etapem jest szczegółowa analiza docelowej strony internetowej. Na tym etapie przygotowujemy szczegółowy audyt strony i listę elementów do poprawy. W dalszym etapie współpracy konsekwentnie realizujemy wypracowaną strategię, która jest wynikiem przeprowadzonych w pierwszej fazie współpracy analiz. Zaprezentowane w pkt. II przykłady pokazują, jak istotnym elementem jest dobór odpowiednich działań dedykowanych dla branży Klienta. Głównym założeniem we współpracy z naszymi Klientami jest elastyczność i partnerstwo.

Oczekiwania i cel biznesowy

Przed rozpoczęciem pozycjonowania należy określić oczekiwania i cel biznesowy. W każdym przypadku będą to inne założenia biznesowe. W sklepach internetowych głównym założeniem jest wzrost ruchu na stronie i wzrost sprzedaży, w przypadku branż usługowych wzrost ruchu na stronie i zwiększona liczba konwersji (konwersją w tym przypadku może być pozyskanie klienta, nawiązanie kontaktu, wypełnienie formularza kontaktowego, itp.).

Koszty pozycjonowania i modele rozliczeń

Koszty pozycjonowania zależą od wielu czynników. Każda branża wymaga indywidualnych analiz, dlatego proponujemy naszym klientom kompleksową współpracę. Prowadzone przez nas analizy pozwalają na wprowadzanie ewentualnych zmian, które mogą mieć wpływ na poprawę wyników. Proponujemy naszym Klientom zróżnicowane formy rozliczeń:

  • płatność za efekt
  • płatność ryczałtowa + efekt
  • płatność ryczałtowa
  • płatność ryczałtowa + prowizja ze sprzedaży
  • płatność ryczałtowa + budżet
  • płatność ryczałtowa + prowizja za ruch

Ostateczną formę rozliczeniową ustalamy z klientem w oparciu o historię domeny, rynek docelowy (zasięg ogólnopolski, lokalny, itp), konkurencyjność branży, złożoność oferty, konstrukcję strony (strona informacyjna, portal, blog, sklep internetowy).

Czas trwania umowy

Stawiamy na partnerską współpracę, dlatego proponujemy naszym Klientom elastyczną umowę na czas nieokreślony. U nas nie ma umów długoterminowych!

Masz pytania? Zadzwoń do nas, lub napisz.

tel. 791 559 546 | 791 037 937 | info@creativeseo.pl

Case Study – przykłady sukcesów naszych Klientów

Case Study – przykłady sukcesów naszych Klientów

Klient I – sklep internetowy – nawiązanie współpracy w styczniu 2017 r. (zasięg ogólnopolski)

Efekty współpracy

+609%

Wzrost liczby unikalnych użytkowników

+382%

Wzrost liczby transakcji

+460%

Wzrost przychodów

Z Klientem współpracujemy od marca 2017 roku. Poniższy wykres pokazuje stabilny i równomierny (wzorcowy) wzrost widoczności strony w wyszukiwarce Google. Naturalną konsekwencją wzrostu widoczności sklepu w wynikach wyszukiwaniach jest wzrost pozostałych parametrów sklepu (wykres poniżej). W tym przypadku porównujemy dwa półroczne okresy z 2017 i 2018 roku. Na podstawie analiz można zaobserwować wzrost użytkowników na poziomie 609,69%, wzrost sesji na poziomie 613,17%, wzrost liczby transakcji o 382,22% i wzrost przychodów o 460,34%.

case study klient 1 wzrost ruchu i sprzedazy - Pozycjonowanie
Case Study - wzrost widoczności w Google

Klient II – branża sezonowa, nawiązanie współpracy w marcu 2016 r. (zasięg ogólnopolski)

Efekty współpracy

+312%

Wzrost liczby unikalnych użytkowników

+160%

Wzrost liczby transakcji

+208%

Wzrost przychodów

Z Klientem współpracujemy od marca 2016 roku. Poniższy wykres przedstawia wzrost ruchu organicznego (wyszukiwarka Google) w okresie od 01.01.2016 do 31.05.2018. Branża cechuje się sezonowością w okresie od marca do października. Na poniższym wykresie widoczny jest znaczący wzrost ruchu organicznego na przestrzeni trzech kolejnych sezonów. Każdy kolejny sezon notuje wzrosty w stosunku do analogicznego okresu sezonu poprzedniego. Po pierwszym roku współpracy zanotowaliśmy wzrost unikalnych użytkowników na poziomie +312% (z 49 034 w 2016 roku na 202 072 w 2017 roku) , w kolejnym roku na poziomie +83% w stosunku do roku poprzedniego. Najważniejszym czynnikiem w przypadku sklepów internetowych jest jednak wzrost sprzedaży. W tym przypadku zarejestrowano wzrost sprzedaży na poziomie +75% w stosunku do sezonu poprzedniego.

wzrost ruchu organicznego 2016 klient 2 2018 - Pozycjonowanie

Widoczny wzrost ruchu na stronie jest konsekwencją długofalowej strategii marketingowej. Poniżej przedstawiamy wykres prezentujący wzrost widoczności sklepu w wyszukiwarce Google na przestrzeni 3 ostatnich lat.

case study klient 2 widocznosc - Pozycjonowanie