Najpopularniejszą formą reklamy w systemie Google Ads są reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania, tzw. linki sponsorowane. Wyświetlanie reklam tekstowych zależne jest od zadeklarowanych w kampanii słowach kluczowych. Reklamy w sieci wyszukiwania wyświetlane są nad i pod wynikami organicznymi (naturalnymi) w Google. Głównym parametrem odpowiedzialnym za wyświetlanie reklam są wspomniane już słowa kluczowe, jednak kierowanie reklam możemy ograniczyć także poprzez takie parametry jak lokalizację, harmonogram, budżet dzienny, stawka za kliknięcie (w zależności od strategii ustalania stawek), języki, wiek, płeć, urządzenia, itp.
Specjalizujemy się w budowaniu i prowadzeniu skutecznych kampanii w sieci wyszukiwania. W zależności od potrzeb Klienta, oferujemy w ramach opieki tworzenie profesjonalnych tekstów reklamowych. Naszym celem jest zwrot z inwestycji poprzez ciągłą optymalizację prowadzonych kampanii.