Creative SEO to Agencja SEM / SEO mająca 14-letnie doświadczenie w prowadzeniu profesjonalnych kampanii AdWords. Jesteśmy praktykami, dlatego szczegółowo i starannie analizujemy branże naszych klientów. Skuteczność prowadzonych kampanii zależy przede wszystkim od doboru odpowiedniej strategii. W naszej pracy skupiamy się na optymalizacji prowadzonych kampanii AdWords, co wpływa na obniżenie kosztów i większy zwrot z inwestycji. Aby prowadzone kampanie przyniosły efektywne rezultaty, niezbędna jest wiedza i doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords. Nasza firma oferuje profesjonalny audyt aktywnych kampanii reklamowych prowadzonych w systemie Google AdWords.
Agencja SEM - jesteśmy praktykami
Reklamy AdWords - możliwości
Narzędzie Google AdWords do potężne narzędzie do prowadzenia zaawansowanych kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google. Rozbudowane środowisko AdWords pozwala na przygotowanie profesjonalnej kampanii reklamowej w oparciu o szerokie możliwości konfiguracyjne, które pozwalają na precyzyjne dotarcie do zainteresowanej grupy odbiorców. W zależności od przygotowanej strategii kampanii reklamowej, system Google AdWords umożliwia prowadzenie kampanii w ramach sieci wyszukiwania, sieci reklamowej oraz w ramach takich usług jak YouTube, czy Gmail.
Reklamy sponsorowane - zalety
Główną zaletą systemu Google AdWords jest przede wszystkim krótki czas przygotowania kampanii – kampanię można uruchomić w ciągu kilku godzin. System Google AdWords umożliwia nam także pełną kontrolę nad budżetem – deklarujemy dzienny budżet i szczegółowy harmonogram wyświetlania reklam. System AdWords posiada także kilka modeli rozliczeniowych. Najważniejszy z nich to model płatności za kliknięcie, tzw. CPC. Możemy także rozliczać się na podstawie liczby wyświetleń, konwersji, itp.

Kampanie AdWords - reklama w sieci wyszukiwania
Linki sponsorowane AdWords - sieć wyszukiwania
Najpopularniejszą formą reklamy w systemie Google AdWords są reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania, tzw. linki sponsorowane. Wyświetlanie reklam tekstowych zależne jest od zadeklarowanych w kampanii słowach kluczowych. Reklamy w sieci wyszukiwania wyświetlane są nad i pod wynikami organicznymi (naturalnymi) w Google. Głównym parametrem odpowiedzialnym za wyświetlanie reklam są wspomniane już słowa kluczowe, jednak kierowanie reklam możemy ograniczyć także poprzez takie parametry jak lokalizację, harmonogram, budżet dzienny, stawka za kliknięcie, języki, wiek, płeć, urządzenia, itp.
Linki sponsorowane AdWords
Nasza firma specjalizuje się w budowaniu i prowadzeniu skutecznych kampanii w sieci wyszukiwania. W zależności od potrzeb klienta, oferujemy w ramach opieki tworzenie profesjonalnych tekstów reklamowych. Naszym celem jest zwrot z inwestycji poprzez ciągłą optymalizację prowadzonych kampanii.

Kampanie AdWords - reklamy produktowe
Produkty sponsorowane AdWords
Kampanie produktowe w ramach systemu Google AdWords dedykowane są dla sklepów internetowych. Reklamy produktowe mogą być wyświetlane w obrębie sieci wyszukiwania. Wyświetlenie reklamy produktowej w ramach sieci wyszukiwania wpływa znacząco na wzrost współczynnika CTR (większa powierzchnia reklamy). Reklama produktowa wyświetla zdjęcie produkt, nazwę i cenę, więc kliknięcie reklamy kieruje do sklepu świadomego użytkownika, co zwiększa szansę na zwiększenie ilości zamówień. Dzięki reklamom produktowym możemy docierać do wartościowej grupy odbiorców poprzez precyzyjną prezentację produktów poszukiwanych przez użytkowników.Reklama produktowa Google AdWords umożliwia przeyciągnięcie uwagi poprzez prezentację promocji, ocen i innych wartościowych elementów mogących wpłynąć na decyzję zakupową.
Konfiguracja Merchant Center
Uruchomienie kampanii produktowych wymaga skonfigurowanie konta Merchant Center, które odpowiada z przesyłanie i synchronizację danych o produktach w sklepie.

Kampanie AdWords - reklama w youtube.com
Reklamy sponsorowane na YouTube
System Google AdWords umożliwia dotarcie do szerokiego grona użytkowników youtube.com, który posiada ponad mialiard aktywnych użytkowników na całym świecie. W obrębie YouTube możemy zaimplementować trzy podstawowe formaty reklamowe: TrueView In-Stream, TrueView Discovery oraz Reklamy w przerywniku. Reklamy typu In-Stream pozwalają na wyświetlanie reklam przed, w trakcie i po obejrzeniu właściwego filmu. Reklamę można pominąć po minimum 5 sekundach, a płatność pobierana jest dopiero za wyświetlenie filmu przez 30 sekund. Reklamy TrueView Discovery wyświetlane są w wynikach wyszukiwania obok filmów powązanych tematycznie. Płatność za reklamę typu Discovery pobierana jest po kliknięciu w reklamę.
Kampanie YouTube
Inwestycja w kampanie YouTube to idealne narzędzie do promowania marki / produktu za pośrednictwem reklamy video.

Kampanie AdWords - reklama w poczcie gmail.com
Reklamy sponsorowane na Gmailu
Reklamy Gmail umożliwiają dotarcie do klienta za pośrednictem interfejsu poczty elektronicznej Gmail. Reklama formę tradycyjnej wiadomości email – jest oznaczona etykietą reklama. W reklamie można zamieścić format graficzny, tekstowy, video. Można również zaimplementować formularz. Płatność za reklamę jest pobierana w momencie rozwinięcia reklamy. Zaletą reklam Gmail jest komptatybilność z urządzeniami mobilnymi.
Reklama w Gmail - targetowanie
Kierowanie reklam odbywa się w podobny sposób jak w sieci reklamowej. Możemy kierować reklamy na podstawie słów kluczowych, tematów i zainteresowań użytkowników – pozwala nam to na precyzyjne dotarcie do potencjalnego użytkownika / klienta.

Kampanie AdWords - reklama w sieci reklamowej
Reklamy graficzne i nie tylko
Sieć reklamowa Google AdWords to potężne narzędzie umożliwiające dotarcie do klienta za pośrednictwem portali i stron internetowych. W sieci reklamowej możemy prowadzić kampanie tekstowe i banerowe. Sieć reklamowa posiada szersze możliwości, jeśli chodzi o kierowanie reklam do określonej grupy odbiorców. Przykładem może być kierowanie reklam na strony bezpośrednio powiązane z zadeklarowanymi w kampanii słowami kluczowymi. Można również kierować reklamy na konkretne portale docelowe, np. portal miejski, strona tematyczna, itp. Możemy ustawić również kierowanie na określone tematy i zainteresowania. Podobnie jak w sieci wyszukiwania, można ograniczyć wyświetlanie reklam dla określonej grupy wiekowej i płci. Sieć reklamowa pozwala także na kierowanie reklam remarketingowych, czyli reklam skierowanych do użytkowników, którzy odwiedzili już stronę klienta.
Audyt sklepu internetowego
W ramach naszej usługi oferujemy profesjonalne stworzenie kampanii (strategia, banery reklamowe) i opiekę. Prowadzimy także analitykę zachowań użytkownika w celu poprawienia współczynnika konwersji.

Kampanie AdWords - reklamy mobilne
Reklamy na urządzeniach mobilnych
Użytkownicy coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych do przeglądania stron/sklepów internetowych. W związku z tym, że urządzenia mobilne posiadają pewne ograniczenia w wyświatalniu reklam (np. mniejsza powierzchnia), Google AdWords udostępnia dedykowane ustawienia kampanii ukierunkowane na urządzenia mobilne. Jednym z ważniejszych elementów, jest możliwość różnicowania stawek w zależności od urządzenia. Możemy przykładowo zwiększyć domyślną stawkę za kliknięcie na urządzeniach mobilnych (komórki, tablety). Kierując reklamy na urządzenia mobilne, możemy także zadeklarować inne niż w przypadku urządzeń desktopowych rozszerzenia reklam (np. rozszerzenie linków do podstron).
Audyt sklepu internetowego
Opracowując strategię kampanii kierowaną na urządzenia mobilne, szczegółowo analizujemy konstrukcję strony docelowej pod kątem użyteczności dla urządzeń mobilny. Zła konstrukcja strony może wpłynąć na obniżenie skuteczności prowadzonych działań w obrębie urządzeń mobilnych.
